Communicatie de kracht achter succesvol kennismanagement
Hebben de vakgebieden communicatie en kennismanagement iets met elkaar te maken? Je zou denken van wel, maar hoe zit het dan? En wat zijn tips
Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen
Hebben de vakgebieden communicatie en kennismanagement iets met elkaar te maken? Je zou denken van wel, maar hoe zit het dan? En wat zijn tips
Interne kennisdeling, hoe pak je dat aan? Hoe zorg je voor een goede kennisdeling binnen je organisatie. Door samen goed te kijken naar alles wat er speelt, kunnen we helpen met de beste digitale oplossing voor een organisatie. Een oplossing die misschien nog wel veel meer brengt dan dat mensen in eerste instantie hadden verwacht.
Traditionele servicedesks en helpdesks worden geconfronteerd met verschillende uitdagingen in het huidige, snel veranderende technologische landschap. Hoe kan een door AI aangedreven kennisbank daarbij helpen?
ChatGPT maakt gebruik van een eigen en tot op heden onbekende dataset. Je weet dus niet waar de antwoorden van GPT op gebaseerd zijn. Dit maakt dat de antwoorden niet verifieerbaar zijn en mogelijk voorzien zijn van de bekende bias.
Door de tijd heen groeit de kennisbank in omvang, gaan meerdere mensen er mee bezig en verandert de behoefte van de gebruikers misschien zelfs wel. Hoe houd je er dan nog grip op?
Bij het opzetten van een kennisbank, of herstructureren van een bestaande kennisbank, wil je eerst goed bepalen wat je doel is.
Online kennisbanken worden gebruikt om kennis en informatie te delen met een breed publiek of met een specifieke doelgroep, zoals medewerkers of leden.
Hoe zorg je dat mensen jouw waardevolle kennis daadwerkelijk weten te vinden en gebruiken in de praktijk? We helpen je op weg met een gouden combinatie.
Digital Agency | Nieuw Initiatief
Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?
Hopelijk heb je de informatie gevonden die je zocht. Maandelijks sturen wij je een e-mail vol tips, ideeën en inspiratie. Meld je aan om die te ontvangen.