Bij het opzetten van een kennisbank, of herstructureren van een bestaande kennisbank, wil je eerst goed bepalen wat je doel is.
Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen
Bij het opzetten van een kennisbank, of herstructureren van een bestaande kennisbank, wil je eerst goed bepalen wat je doel is.
Online kennisbanken worden gebruikt om kennis en informatie te delen met een breed publiek of met een specifieke doelgroep, zoals medewerkers of leden.
Wat doe je dan voor je leden? Op welk moment doe je iets? En waar haal je überhaupt de tijd vandaan om iets te doen?
Die laatste vraag is verreweg de meest gestelde vraag die community managers bij ons neerleggen!
Wat als je gelooft in een online community, maar niet weet hoe je de directie daarvan moet overtuigen? We helpen je op weg met concrete resultaten.
Het selecteren van de juiste software of het juiste systeem voor jouw community is ontzettend belangrijk. Waar moet je allemaal aan denken?
Hoe zorg je dat mensen jouw waardevolle kennis daadwerkelijk weten te vinden en gebruiken in de praktijk? We helpen je op weg met een gouden combinatie.
Hoe vul je de rol van community manager goed in? We delen 5 stappen die een community manager helpen om je leden met elkaar te verbinden.
E-learning heeft veel voordelen, maar het sociale aspect mist. We delen 3 redenen waarom je e-learning en een community zou moeten combineren.
Je community is veel beter uitgerust op groei als het fundament stevig is. We hebben een model ontwikkeld waarmee je aan die stevige basis kunt werken.
Digital Agency | Nieuw Initiatief
Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?
Hopelijk heb je de informatie gevonden die je zocht. Maandelijks sturen wij je een e-mail vol tips, ideeën en inspiratie. Meld je aan om die te ontvangen.