Wat je aandacht geeft groeit

Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen

contactpagina

Hoe zorg je voor een goede contactpagina op je site, waardoor je klant wél contact opneemt? Dit zijn de onderdelen van een goede pagina.

Lees verder »
basic blog

Zorg dat jouw klanten snel en makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen om de klantbeleving te verhogen. In een aantal blogs delen we verschillende kleine stappen

Lees verder »
goed omgaan met wachtwoord

Het vergeten van inloggegevens hoort erbij. Zo scoor je als organisatie punten bij bezoekers die hun wachtwoord vergeten.

Lees verder »
kans op klanten met 404

Verras je bezoekers met een écht goede 404 pagina. We delen een aantal inspirerende voorbeelden van goede 404 pagina´s.

Lees verder »
basic blog

Wie zich goed kan inleven in de gebruiker, vergroot de kans dat een platform ook werkelijk omarmd zal worden door jouw medewerkers of klanten. We geven tips.

Lees verder »
basic blog

Steve Krug schreef over website usability het boek ‘Don’t make me think’. Dat geldt evengoed voor het werken aan een goede gebruikerservaring van je online

Lees verder »
basic blog

Hoog ranken in Google (of een andere zoekmachine): het lijkt nog vaak de heilige graal. Ja, want als je website bij bepaalde zoektermen niet op

Lees verder »
Wat is user experience en wat kun je ermee?

Bij user experience (UX) design gaat het erom dat je het de gebruiker zo gemakkelijk mogelijk maakt. We delen een aantal voorbeelden die dit duidelijker maken.

Lees verder »
basic blog

We merken dat steeds meer bedrijven kiezen voor Scrum en Agile als productontwikkelmethode. Soms heel succesvol. Soms ook zien we grotere bedrijven toch weer terugkomen

Lees verder »

Digital Agency | Nieuw Initiatief

Digitaal kennis delen met aandacht voor mensen

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

Tips en inspiratie in je mailbox

Hopelijk heb je de informatie gevonden die je zocht. Maandelijks sturen wij je een e-mail vol tips, ideeën en inspiratie. Meld je aan om die te ontvangen.