Zorg dat jouw klanten snel en makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen om de klantbeleving te verhogen. In een aantal blogs delen we verschillende kleine stappen
Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen
Zorg dat jouw klanten snel en makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen om de klantbeleving te verhogen. In een aantal blogs delen we verschillende kleine stappen
Het vergeten van inloggegevens hoort erbij. Zo scoor je als organisatie punten bij bezoekers die hun wachtwoord vergeten.
Verras je bezoekers met een écht goede 404 pagina. We delen een aantal inspirerende voorbeelden van goede 404 pagina´s.
Wie zich goed kan inleven in de gebruiker, vergroot de kans dat een platform ook werkelijk omarmd zal worden door jouw medewerkers of klanten. We geven tips.
Steve Krug schreef over website usability het boek ‘Don’t make me think’. Dat geldt evengoed voor het werken aan een goede gebruikerservaring van je online
Hoog ranken in Google (of een andere zoekmachine): het lijkt nog vaak de heilige graal. Ja, want als je website bij bepaalde zoektermen niet op
Bij user experience (UX) design gaat het erom dat je het de gebruiker zo gemakkelijk mogelijk maakt. We delen een aantal voorbeelden die dit duidelijker maken.
We merken dat steeds meer bedrijven kiezen voor Scrum en Agile als productontwikkelmethode. Soms heel succesvol. Soms ook zien we grotere bedrijven toch weer terugkomen
Deze maand het verhaal van een uitgever van vakmedia. Pieter de Lange vertelt in een interview wat er gebeurde toen hij wilde overstappen op een
Digital Agency | Nieuw Initiatief
Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?
Hopelijk heb je de informatie gevonden die je zocht. Maandelijks sturen wij je een e-mail vol tips, ideeën en inspiratie. Meld je aan om die te ontvangen.