We delen vijf herkenbare situaties die absoluut níet gebruiksvriendelijk zijn. Als bedrijf wil je dit soort ontwerpfouten voorkomen.
Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen
We delen vijf herkenbare situaties die absoluut níet gebruiksvriendelijk zijn. Als bedrijf wil je dit soort ontwerpfouten voorkomen.
We delen 8 veelvoorkomende fouten op websites. Valkuilen die je in no time kunt aanpassen of weghalen van jouw website.
Als bedrijf wil je de klant de allerbeste ervaring bieden. Maar hoe? We zetten filmtips met user experience inspiratie voor je op een rij.
Een handig hulpmiddel om je te verdiepen in de klant, is de Empathy Map. In een paar stappen, inclusief een vragenlijst helpen we je op weg.
Waarom zou jij gebruik maken van emoji in je contentstrategie? Emoji kunnen de betrokkenheid van je doelgroep vergroten áls je ze goed inzet.
Veel mensen realiseren zich niet dat een goede out of office mail een unieke kans is om iemands aandacht net wat langer vast te houden.
Bij Design Thinking toets je samen met de gebruikers of een bedachte oplossing de juiste is. Hoe combineer je deze methodiek met Agile werken?
Hoe je de AVG inricht is al meer dan genoeg geschreven. Dus richt ik me op wat de wet ons kan opleveren. Kun je je voordeel ermee doen?
Bezoekers hebben binnen 1 seconde al een oordeel over je site. Op deze manier kom je in vier stappen tot een slim design voor je website.
Digital Agency | Nieuw Initiatief
Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?
Hopelijk heb je de informatie gevonden die je zocht. Maandelijks sturen wij je een e-mail vol tips, ideeën en inspiratie. Meld je aan om die te ontvangen.