Wat je aandacht geeft groeit

Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen

Deze maanden: een serie blogartikelen over de kleinst mogelijke stappen die je online kunt zetten als uitgever, om de UX (user experience) van je klanten

Lees verder »

Hoe zorg je voor een goede contactpagina op je site, waardoor je klant wél contact opneemt? Dit zijn de onderdelen van een goede pagina.

Lees verder »

Zorg dat jouw klanten snel en makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen om de klantbeleving te verhogen. In een aantal blogs delen we verschillende kleine stappen

Lees verder »

Het vergeten van inloggegevens hoort erbij. Zo scoor je als organisatie punten bij bezoekers die hun wachtwoord vergeten.

Lees verder »

Verras je bezoekers met een écht goede 404 pagina. We delen een aantal inspirerende voorbeelden van goede 404 pagina´s.

Lees verder »

Wie zich goed kan inleven in de gebruiker, vergroot de kans dat een platform ook werkelijk omarmd zal worden door jouw medewerkers of klanten. We geven tips.

Lees verder »

Steve Krug schreef over website usability het boek ‘Don’t make me think’. Dat geldt evengoed voor het werken aan een goede gebruikerservaring van je online

Lees verder »

Hoog ranken in Google (of een andere zoekmachine): het lijkt nog vaak de heilige graal. Ja, want als je website bij bepaalde zoektermen niet op

Lees verder »
Wat is user experience en wat kun je ermee?

Bij user experience (UX) design gaat het erom dat je het de gebruiker zo gemakkelijk mogelijk maakt. We delen een aantal voorbeelden die dit duidelijker maken.

Lees verder »

Maandelijks inspiratie in je mailbox?

Ja, stuur mij maandelijks inspiratie en tips

Full service digitaal bureau

Digitaal kennis delen met aandacht voor mensen

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?