Wat je aandacht geeft groeit

Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen

tools voor digitaal samenwerken

We delen onze favoriete tools voor digitaal samenwerken. Bij Nieuw Initiatief werken we al jaren op deze manier. Doe er je voordeel mee.

Lees verder »
leer van van gogh

Het Van Gogh Museum heeft het hoogste socialmedia-engagement van alle musea ter wereld. Het geheim? De toepassing van psychologie.

Lees verder »
header blog

We delen de richtlijnen voor digitale toegankelijkheid die elk bedrijf zou moeten toepassen, omdat ze je website gebruiksvriendelijker maken.

Lees verder »
doelgroep niet verliezen

Je brengt je doelgroep tot leven met een persona, een gedetailleerd profiel van je ideale klant. Als marketingafdeling kun je niet zonder.

Lees verder »
inleven in je klant

Inleven in je klant doe je met de empathiekaart. Een handig middel dat je kan helpen je te verplaatsen in je medewerker of klant samen met je team.

Lees verder »
niet gebruiksvriendelijk

We delen vijf herkenbare situaties die absoluut níet gebruiksvriendelijk zijn. Als bedrijf wil je dit soort ontwerpfouten voorkomen.

Lees verder »
quick fixes

We delen 8 veelvoorkomende fouten op websites. Valkuilen die je in no time kunt aanpassen of weghalen van jouw website.

Lees verder »
user experience inspiratie

Als bedrijf wil je de klant de allerbeste ervaring bieden. Maar hoe? We zetten filmtips met user experience inspiratie voor je op een rij.

Lees verder »
klantwaarde

Een handig hulpmiddel om je te verdiepen in de klant, is de Empathy Map. In een paar stappen, inclusief een vragenlijst helpen we je op weg.

Lees verder »

Digital Agency | Nieuw Initiatief

Digitaal kennis delen met aandacht voor mensen

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

Tips en inspiratie in je mailbox

Hopelijk heb je de informatie gevonden die je zocht. Maandelijks sturen wij je een e-mail vol tips, ideeën en inspiratie. Meld je aan om die te ontvangen.