Wat je aandacht geeft groeit

Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen

AVG/GDPR

Hoe je de AVG inricht is al meer dan genoeg geschreven. Dus richt ik me op wat de wet ons kan opleveren. Kun je je voordeel ermee doen?

Lees verder »

Bezoekers hebben binnen 1 seconde al een oordeel over je site. Op deze manier kom je in vier stappen tot een slim design voor je website.

Lees verder »

Netflix heeft 167 miljoen abonnees wereldwijd. Hoe is het bedrijf zo snel gegroeid, terwijl alle content verstopt zit achter een betaalmuur? De streamingsdienst bewijst het:

Lees verder »

Deze maanden: een serie blogartikelen over de kleinst mogelijke stappen die je online kunt zetten als uitgever, om de UX (user experience) van je klanten

Lees verder »

Hoe zorg je voor een goede contactpagina op je site, waardoor je klant wél contact opneemt? Dit zijn de onderdelen van een goede pagina.

Lees verder »

Zorg dat jouw klanten snel en makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen om de klantbeleving te verhogen. In een aantal blogs delen we verschillende kleine stappen

Lees verder »

Het vergeten van inloggegevens hoort erbij. Zo scoor je als organisatie punten bij bezoekers die hun wachtwoord vergeten.

Lees verder »

Verras je bezoekers met een écht goede 404 pagina. We delen een aantal inspirerende voorbeelden van goede 404 pagina´s.

Lees verder »

Wie zich goed kan inleven in de gebruiker, vergroot de kans dat een platform ook werkelijk omarmd zal worden door jouw medewerkers of klanten. We geven tips.

Lees verder »

Maandelijks inspiratie in je mailbox?

Ja, stuur mij maandelijks inspiratie en tips

Digital Agency | Nieuw Initiatief

Digitaal kennis delen met aandacht voor mensen

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?