Bezoekers hebben binnen 1 seconde al een oordeel over je site. Op deze manier kom je in vier stappen tot een slim design voor je website.
Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen
Bezoekers hebben binnen 1 seconde al een oordeel over je site. Op deze manier kom je in vier stappen tot een slim design voor je website.
Netflix heeft 167 miljoen abonnees wereldwijd. Hoe is het bedrijf zo snel gegroeid, terwijl alle content verstopt zit achter een betaalmuur? De streamingsdienst bewijst het:
Deze maanden: een serie blogartikelen over de kleinst mogelijke stappen die je online kunt zetten als uitgever, om de UX (user experience) van je klanten
Hoe zorg je voor een goede contactpagina op je site, waardoor je klant wél contact opneemt? Dit zijn de onderdelen van een goede pagina.
Zorg dat jouw klanten snel en makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen om de klantbeleving te verhogen. In een aantal blogs delen we verschillende kleine stappen
Het vergeten van inloggegevens hoort erbij. Zo scoor je als organisatie punten bij bezoekers die hun wachtwoord vergeten.
Verras je bezoekers met een écht goede 404 pagina. We delen een aantal inspirerende voorbeelden van goede 404 pagina´s.
Wie zich goed kan inleven in de gebruiker, vergroot de kans dat een platform ook werkelijk omarmd zal worden door jouw medewerkers of klanten. We geven tips.
Steve Krug schreef over website usability het boek ‘Don’t make me think’. Dat geldt evengoed voor het werken aan een goede gebruikerservaring van je online
Digital Agency | Nieuw Initiatief
Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?
Hopelijk heb je de informatie gevonden die je zocht. Maandelijks sturen wij je een e-mail vol tips, ideeën en inspiratie. Meld je aan om die te ontvangen.