Slide thumbnailMan met Verrekijker, blauwe achtergrond

Mystery Customer

Je werkt hard aan de klantgerichtheid van je organisatie. Waarschijnlijk heb je al eens een klanttevredenheidsonderzoek afgenomen bij je klanten. Hoe krijg je de klant die een 7 geeft naar een 9? Klanten weten dit zelf vaak niet goed wanneer je het vraagt. Daarom hebben vragenlijsten maar beperkt nut, en kunnen ze je zelfs de verkeerde beslissingen laten maken. Je kunt beter inzetten op het onderzoeken van de klantreis!

De Mystery Customer meet klantgerichtheid

Hoe ziet een buitenstaander jouw bedrijf? Met onze Mystery Customer methode onderzoeken we jouw bedrijf, product en dienstverlening vanuit het oogpunt van een klant. We gaan na waar verbeterpunten te behalen zijn. Met de uitkomsten van onze Mystery Customer scan ben je in staat om jouw bedrijf, product of dienst customer centric te organiseren. Met als resultaat: tevreden klanten én een hogere omzet!

Wij doorlopen de hele klantreis vanuit de blik van een potentiële klant: de Mystery Customer. De Mystery Customer geeft het waardevolle beeld dat je zelf niet (meer) ziet.

checklist blue marker

Wat levert de Mystery Customer op?

  • Inzicht in de klantproblemen die de verkoopprestaties kunnen tegenwerken.
  • Concrete verbeterpunten zodat je je bedrijf, product of dienst customer centric kunt organiseren met als resultaat: hogere omzet.
  • Quick wins zodat je in staat bent om met jouw klant te communiceren zoals past bij je merk, tijdens het gehele aankoopproces.

Ben jij benieuwd naar jouw quick wins? Vraag de Mystery Customer aan!




Klanten waarmee we gewerkt hebben