Mystery Customer

Natuurlijk, jouw bedrijf is klantgericht en mogelijk heb je dit ook onderzocht. Maar het kan altijd beter! Daar ben je tenslotte ondernemer voor, toch? Een logische vraag is dan, hoe krijg ik de klant die een 6 of 7 geeft naar een 9 of 10? Hoe maak ik ambassadeurs van deze klanten?

Klanten weten dit zelf vaak niet goed wanneer je dit vraagt. Daarom hebben vragenlijsten maar beperkt nut. Tenslotte moeten ze verrast worden tijdens hun klantreis. Bestaande onderzoeken bij de klant leveren dus vaak niet de juiste informatie op, en kan je zelfs de verkeerde beslissingen laten maken.

Wij hebben de oplossing om jouw bedrijf klantgerichter te maken met de Mystery Customer!

De Mystery Customer is onze kosteneffectieve methode waarmee je inzicht krijgt in de klantgerichtheid van jouw organisatie. Hierbij onderzoeken we jouw bedrijf, producten en dienstverlening en gaan na of er verbeterpunten te behalen zijn, customer centric wel te verstaan.

Wij hebben de oplossing om jou te helpen

De Mystery Customer is onze kosteneffectieve methode waarmee je inzicht krijgt in de klantgerichtheid van jouw organisatie. Hierbij onderzoeken we jouw bedrijf, producten en dienstverlening en gaan na of er verbeterpunten te behalen zijn, customer centric wel te verstaan.

Doe jij wel waar je voor staat in de gehele klantreis? Het komt bijvoorbeeld vaak genoeg voor dat organisaties die claimen te ‘ontzorgen’ dit op een bepaald moment in de klantreis totaal niet doen.  Na het uitvoeren van deze scan ben je in staat om met jouw klant, tijdens het gehele aankoopproces, consistent te communiceren. Om je bedrijf, product of dienst beter customer centric te organiseren.

Het beknopte rapport zal jou dan ook een spiegel voor houden. Maar nóg belangrijker, je zult leren over problemen van jouw klanten die de verkoopprestaties kunnen tegenhouden.

Wij zijn als designers erg goed instaat te luisteren, te zien en patronen te herkennen. Maar als designers met kennis van marketing en bedrijfskunde, geeft dit een nóg beter instrument om een verfijnd zelfbeeld te krijgen van de dienstverlening, presentatie en merkverwachting.

Of het nou is om uw organisatie te stimuleren klantgerichter te worden, te onderzoeken of teams zich houden aan het bedrijfsbeleid, het controleren van jouw uitgevoerde plannen of het bewaken van procedures. De Mystery Customer geeft het waardevolle beeld dat u zelf niet (meer) ziet.

Wil je quick wins voor jouw bedrijf, een goed beeld van het bedrijf én concrete verbeterpunten voor de organisatie? Meld je dan nu aan voor de scan!

Vraag nu de ‘Mystery Customer’ aan!




Klanten waarbij ik mijn kennis en ervaring heb ingezet