Een handig hulpmiddel om je te verdiepen in de klant, is de Empathy Map. In een paar stappen, inclusief een vragenlijst helpen we je op weg.
Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen
Een handig hulpmiddel om je te verdiepen in de klant, is de Empathy Map. In een paar stappen, inclusief een vragenlijst helpen we je op weg.
Waarom zou jij gebruik maken van emoji in je contentstrategie? Emoji kunnen de betrokkenheid van je doelgroep vergroten áls je ze goed inzet.
Veel mensen realiseren zich niet dat een goede out of office mail een unieke kans is om iemands aandacht net wat langer vast te houden.
Bij Design Thinking toets je samen met de gebruikers of een bedachte oplossing de juiste is. Hoe combineer je deze methodiek met Agile werken?
Hoe je de AVG inricht is al meer dan genoeg geschreven. Dus richt ik me op wat de wet ons kan opleveren. Kun je je voordeel ermee doen?
Bezoekers hebben binnen 1 seconde al een oordeel over je site. Op deze manier kom je in vier stappen tot een slim design voor je website.
Netflix heeft 167 miljoen abonnees wereldwijd. Hoe is het bedrijf zo snel gegroeid, terwijl alle content verstopt zit achter een betaalmuur? De streamingsdienst bewijst het:
Deze maanden: een serie blogartikelen over de kleinst mogelijke stappen die je online kunt zetten als uitgever, om de UX (user experience) van je klanten
Hoe zorg je voor een goede contactpagina op je site, waardoor je klant wél contact opneemt? Dit zijn de onderdelen van een goede pagina.
Digital Agency | Nieuw Initiatief
Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?
Hopelijk heb je de informatie gevonden die je zocht. Maandelijks sturen wij je een e-mail vol tips, ideeën en inspiratie. Meld je aan om die te ontvangen.