Wat je aandacht geeft groeit

Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen

header blog

We delen de richtlijnen voor digitale toegankelijkheid die elk bedrijf zou moeten toepassen, omdat ze je website gebruiksvriendelijker maken.

Lees verder »
doelgroep niet verliezen

Je brengt je doelgroep tot leven met een persona, een gedetailleerd profiel van je ideale klant. Als marketingafdeling kun je niet zonder.

Lees verder »
inleven in je klant

Inleven in je klant doe je met de empathiekaart. Een handig middel dat je kan helpen je te verplaatsen in je medewerker of klant samen met je team.

Lees verder »
niet gebruiksvriendelijk

We delen vijf herkenbare situaties die absoluut níet gebruiksvriendelijk zijn. Als bedrijf wil je dit soort ontwerpfouten voorkomen.

Lees verder »
quick fixes

We delen 8 veelvoorkomende fouten op websites. Valkuilen die je in no time kunt aanpassen of weghalen van jouw website.

Lees verder »
user experience inspiratie

Als bedrijf wil je de klant de allerbeste ervaring bieden. Maar hoe? We zetten filmtips met user experience inspiratie voor je op een rij.

Lees verder »
klantwaarde

Een handig hulpmiddel om je te verdiepen in de klant, is de Empathy Map. In een paar stappen, inclusief een vragenlijst helpen we je op weg.

Lees verder »
emoji in je contenstrategie

Waarom zou jij gebruik maken van emoji in je contentstrategie? Emoji kunnen de betrokkenheid van je doelgroep vergroten áls je ze goed inzet.

Lees verder »
mail out of office

Veel mensen realiseren zich niet dat een goede out of office mail een unieke kans is om iemands aandacht net wat langer vast te houden.

Lees verder »

Digital Agency | Nieuw Initiatief

Digitaal kennis delen met aandacht voor mensen

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?