We helpen je op weg met 3 tips voor relevante content, juíst voor organisaties die weinig tijd hebben om hun online community continu te managen.
Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen
We helpen je op weg met 3 tips voor relevante content, juíst voor organisaties die weinig tijd hebben om hun online community continu te managen.
Bezoekers hebben binnen 1 seconde al een oordeel over je online community. Op deze manier kom je in vier stappen tot een slim design.
Het is een gemiste kans als je online community geen herkenbare visuele identiteit heeft. Wat loop je mis als je community en je identiteit niet matchen?
Een website is toe aan vervanging als hij niet meer past bij wat je wilt uitstralen, of als het design verouderd is. Waar moet je nog meer op letten?
Gemiddeld verlaat 68,53% van alle bezoekers hun winkelmandje vóór het afrekenen. Waarom verlaten klanten hun winkelmandje op je site en hoe voorkom je dat?
Het valt niet mee om je community levendig te houden. Zo zorg je ervoor dat mensen blijven terugkomen naar jouw platform.
Gebruik de juiste kleuren op je website en je bezoeker zal je dankbaar zijn. Helemáál als hij kleurenblind is, net als 1 op de 12 mannen.
Een goede website houdt rekening met het gedrag van mensen. Gebruik deze theorieën uit de psychologie om je website te verbeteren.
We delen 5 valkuilen op je website die vaak voorkomen, maar die je simpelweg kunt voorkomen door je website te testen.
Digital Agency | Nieuw Initiatief
Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?
Hopelijk heb je de informatie gevonden die je zocht. Maandelijks sturen wij je een e-mail vol tips, ideeën en inspiratie. Meld je aan om die te ontvangen.