Wat je aandacht geeft groeit

Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen

Bezoekers komen in minder dan een seconde al tot een oordeel over een website wanneer ze deze bezoeken. Minder dan een seconde! Het ontwerp van

Lees verder »

Netflix heeft 167 miljoen abonnees wereldwijd. Hoe is het bedrijf zo snel gegroeid, terwijl alle content verstopt zit achter een betaalmuur? De streamingsdienst bewijst het:

Lees verder »

Deze maanden: een serie blogartikelen over de kleinst mogelijke stappen die je online kunt zetten als uitgever, om de UX (user experience) van je klanten

Lees verder »

Deze maanden: een serie blogartikelen over de kleinst mogelijke stappen die je online kunt zetten als uitgever, om de UX (user experience) van je klanten

Lees verder »

Zorg dat jouw klanten snel en makkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen om de klantbeleving te verhogen. In een aantal blogs delen we verschillende kleine stappen

Lees verder »

Komende maanden: een serie blogartikelen over de kleinst mogelijke stappen die je online kunt zetten als uitgever, om de UX (user experience) van je klanten

Lees verder »

Een goede foutmeldingspagina 404 vergroot de kans dat je klanten binnenhaalt. In een aantal blogs delen we verschillende kleine stappen die je als organisatie online

Lees verder »

Stel, je bedenkt als uitgever iets nieuws. Een prachtig product, een uitstekende uitgave. Je werkt er met man en macht aan. En dan koopt of

Lees verder »

Steve Krug schreef over website usability het boek ‘Don’t make me think’. Dat geldt evengoed voor het werken aan een goede gebruikerservaring van je online

Lees verder »

Maandelijks inspiratie in je mailbox?

Ja, stuur mij maandelijks inspiratie en tips

Full service digitaal bureau

Digitale initiatieven met aandacht voor mensen

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?