Wat je aandacht geeft groeit

Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen

In 4 stappen naar een slim design voor je community

Bezoekers hebben binnen 1 seconde al een oordeel over je online community. Op deze manier kom je in vier stappen tot een slim design.

Lees verder »
visuele identiteit

Het is een gemiste kans als je online community geen herkenbare visuele identiteit heeft. Wat loop je mis als je community en je identiteit niet matchen?

Lees verder »
Wanneer is je website aan vervanging toe?

Een website is toe aan vervanging als hij niet meer past bij wat je wilt uitstralen, of als het design verouderd is. Waar moet je nog meer op letten?

Lees verder »
Waarom verlaten kopers hun winkelmandje op je webshop

Gemiddeld verlaat 68,53% van alle bezoekers hun winkelmandje vóór het afrekenen. Waarom verlaten klanten hun winkelmandje op je site en hoe voorkom je dat?

Lees verder »
Hoe houd je de leden van je community betrokken

Het valt niet mee om je community levendig te houden. Zo zorg je ervoor dat mensen blijven terugkomen naar jouw platform.

Lees verder »
Kleuren op je website

Gebruik de juiste kleuren op je website en je bezoeker zal je dankbaar zijn. Helemáál als hij kleurenblind is, net als 1 op de 12 mannen.

Lees verder »
psychologie als website

Een goede website houdt rekening met het gedrag van mensen. Gebruik deze theorieën uit de psychologie om je website te verbeteren.

Lees verder »
valkuilen voorkomen

We delen 5 valkuilen op je website die vaak voorkomen, maar die je simpelweg kunt voorkomen door je website te testen.

Lees verder »
design thinking op afstand

Werkt de probleemoplossende design thinking methodiek ook op afstand? We delen met je hoe een design thinking proces eruit kan zien als je op afstand werkt.

Lees verder »

Digital Agency | Nieuw Initiatief

Digitaal kennis delen met aandacht voor mensen

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

Tips en inspiratie in je mailbox

Hopelijk heb je de informatie gevonden die je zocht. Maandelijks sturen wij je een e-mail vol tips, ideeën en inspiratie. Meld je aan om die te ontvangen.