Wat je aandacht geeft groeit

Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen

Inleven in je klant doe je met de empathiekaart. Een handig middel dat je kan helpen je te verplaatsen in je medewerker of klant samen met je team.

Lees verder »
niet gebruiksvriendelijk

We delen vijf herkenbare situaties die absoluut níet gebruiksvriendelijk zijn. Als bedrijf wil je dit soort ontwerpfouten voorkomen.

Lees verder »

We delen 8 veelvoorkomende fouten op websites. Valkuilen die je in no time kunt aanpassen of weghalen van jouw website.

Lees verder »
user experience inspiratie

Als bedrijf wil je de klant de allerbeste ervaring bieden. Maar hoe? We zetten filmtips met user experience inspiratie voor je op een rij.

Lees verder »

Een handig hulpmiddel om je te verdiepen in de klant, is de Empathy Map. In een paar stappen, inclusief een vragenlijst helpen we je op weg.

Lees verder »
emoji in je contenstrategie

Waarom zou jij gebruik maken van emoji in je contentstrategie? Emoji kunnen de betrokkenheid van je doelgroep vergroten áls je ze goed inzet.

Lees verder »

Veel mensen realiseren zich niet dat een goede out of office mail een unieke kans is om iemands aandacht net wat langer vast te houden.

Lees verder »

Bij Design Thinking toets je samen met de gebruikers of een bedachte oplossing de juiste is. Hoe combineer je deze methodiek met Agile werken?

Lees verder »
AVG/GDPR

Hoe je de AVG inricht is al meer dan genoeg geschreven. Dus richt ik me op wat de wet ons kan opleveren. Kun je je voordeel ermee doen?

Lees verder »

Maandelijks inspiratie in je mailbox?

Ja, stuur mij maandelijks inspiratie en tips

Digital Agency | Nieuw Initiatief

Digitaal kennis delen met aandacht voor mensen

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?