Wat je aandacht geeft groeit

Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen

Jouw organisatie heeft net een nieuw product of een innovatieve dienst bedacht. Stel je eens voor… Het is een prachtig product. Je werkt er met

Lees verder »

User experience is de ervaring die een gebruiker heeft bij een product of dienst. Om hier een beeld van te krijgen delen we 5 voorbeelden.

Lees verder »

We delen acht veelvoorkomende fouten en problemen op websites. Fouten die je in no time kunt aanpassen of weghalen van jouw website.

Lees verder »

Als organisatie wil je de klant steeds opnieuw de user experience (ux) bieden waar hij net op zat te wachten. Maar hoe? Laat je inspireren door films.

Lees verder »

Een handig hulpmiddel om je te verdiepen in de klant, is de Empathy Map. In een paar stappen, inclusief een vragenlijst helpen we je op weg.

Lees verder »

Tranen van het lachen, een beetje blozen en een groot roze hart, dat zijn de emoji die we in 2018 het meest hebben gebruikt op Twitter. Dat

Lees verder »

Een afwezigheidsmelding aanzetten is het allerlaatste waar je aan denkt voor die welverdiende vakantie. Nog even snel in die automatische reactie zetten wanneer je weer terug

Lees verder »

Regelmatig horen we managers zeggen, “we moeten Agile”, “we gaan Scrummen”, “wij willen flexibel en innovatief zijn, daarom zoeken we een Prince 2 gecertificeerde projectleider.”

Lees verder »

Als mens wil je graag dat bedrijven en organisaties zorgvuldig omgaan met je privacy. Als eigenaar of medewerker van diezelfde bedrijven en organisaties zucht je

Lees verder »

Maandelijks inspiratie in je mailbox?

Ja, stuur mij maandelijks inspiratie en tips

Full service digitaal bureau

Digitale initiatieven met aandacht voor mensen

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?