Wat je aandacht geeft groeit

Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen

Wanneer is je website aan vervanging toe?

Een website is toe aan vervanging als hij niet meer past bij wat je wilt uitstralen, of als het design verouderd is. Waar moet je nog meer op letten?

Lees verder »
Waarom verlaten kopers hun winkelmandje op je webshop

Gemiddeld verlaat 68,53% van alle bezoekers hun winkelmandje vóór het afrekenen. Waarom verlaten klanten hun winkelmandje op je site en hoe voorkom je dat?

Lees verder »
Hoe houd je de leden van je community betrokken

Het valt niet mee om je community levendig te houden. Zo zorg je ervoor dat mensen blijven terugkomen naar jouw platform.

Lees verder »
Kleuren op je website

Gebruik de juiste kleuren op je website en je bezoeker zal je dankbaar zijn. Helemáál als hij kleurenblind is, net als 1 op de 12 mannen.

Lees verder »
psychologie als website

Een goede website houdt rekening met het gedrag van mensen. Gebruik deze theorieën uit de psychologie om je website te verbeteren.

Lees verder »
valkuilen voorkomen

We delen 5 valkuilen op je website die vaak voorkomen, maar die je simpelweg kunt voorkomen door je website te testen.

Lees verder »
design thinking op afstand

Werkt de probleemoplossende design thinking methodiek ook op afstand? We delen met je hoe een design thinking proces eruit kan zien als je op afstand werkt.

Lees verder »
tools voor digitaal samenwerken

We delen onze favoriete tools voor digitaal samenwerken. Bij Nieuw Initiatief werken we al jaren op deze manier. Doe er je voordeel mee.

Lees verder »
leer van van gogh

Het Van Gogh Museum heeft het hoogste socialmedia-engagement van alle musea ter wereld. Het geheim? De toepassing van psychologie.

Lees verder »

Digital Agency | Nieuw Initiatief

Digitaal kennis delen met aandacht voor mensen

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?