Wat je aandacht geeft groeit

Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen

Het Van Gogh Museum heeft het hoogste socialmedia-engagement van alle musea ter wereld. Het geheim? De toepassing van psychologie.

Lees verder »

We delen de richtlijnen voor digitale toegankelijkheid die elk bedrijf zou moeten toepassen, omdat ze je website gebruiksvriendelijker maken.

Lees verder »

Je brengt je doelgroep tot leven met een persona, een gedetailleerd profiel van je ideale klant. Als marketingafdeling kun je niet zonder.

Lees verder »

Inleven in je klant doe je met de empathiekaart. Een handig middel dat je kan helpen je te verplaatsen in je medewerker of klant samen met je team.

Lees verder »
niet gebruiksvriendelijk

We delen vijf herkenbare situaties die absoluut níet gebruiksvriendelijk zijn. Als bedrijf wil je dit soort ontwerpfouten voorkomen.

Lees verder »

We delen 8 veelvoorkomende fouten op websites. Valkuilen die je in no time kunt aanpassen of weghalen van jouw website.

Lees verder »
user experience inspiratie

Als bedrijf wil je de klant de allerbeste ervaring bieden. Maar hoe? We zetten filmtips met user experience inspiratie voor je op een rij.

Lees verder »

Een handig hulpmiddel om je te verdiepen in de klant, is de Empathy Map. In een paar stappen, inclusief een vragenlijst helpen we je op weg.

Lees verder »
emoji in je contenstrategie

Waarom zou jij gebruik maken van emoji in je contentstrategie? Emoji kunnen de betrokkenheid van je doelgroep vergroten áls je ze goed inzet.

Lees verder »

Maandelijks inspiratie in je mailbox?

Ja, stuur mij maandelijks inspiratie en tips

Full service digitaal bureau

Digitale initiatieven met aandacht voor mensen

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?