Wat je aandacht geeft groeit

Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen

Digitale Toegankelijkheid Dit is waarom het belangrijk is

Termen zoals ‘inclusiviteit’, ‘online toegankelijk’, ‘digitale toegankelijkheid, ‘een inclusieve digitale samenleving’ zien we de laatste jaren steeds vaker opduiken. Gelukkig maar, het is een belangrijk

Lees verder »
De 5 meestgestelde vragen om grip op een kennisbank te houden. Met tekst.

Door de tijd heen groeit de kennisbank in omvang, gaan meerdere mensen er mee bezig en verandert de behoefte van de gebruikers misschien zelfs wel. Hoe houd je er dan nog grip op?

Lees verder »
Hoe zet je een goede kennisbank op, feature image

Bij het opzetten van een kennisbank, of herstructureren van een bestaande kennisbank, wil je eerst goed bepalen wat je doel is.

Lees verder »
Een online kennisbank - Alles wat je moet weten

Online kennisbanken worden gebruikt om kennis en informatie te delen met een breed publiek of met een specifieke doelgroep, zoals medewerkers of leden.

Lees verder »
tijd voor een Community

Wat doe je dan voor je leden? Op welk moment doe je iets? En waar haal je überhaupt de tijd vandaan om iets te doen?
Die laatste vraag is verreweg de meest gestelde vraag die community managers bij ons neerleggen!

Lees verder »
Directie overtuigen van een online community

Wat als je gelooft in een online community, maar niet weet hoe je de directie daarvan moet overtuigen? We helpen je op weg met concrete resultaten.

Lees verder »
Hoe zorg je dat jouw kennisbank gebruikt wordt in de praktijk

Hoe zorg je dat mensen jouw waardevolle kennis daadwerkelijk weten te vinden en gebruiken in de praktijk? We helpen je op weg met een gouden combinatie.

Lees verder »
Hoe een community manager helpt om je leden te verbinden

Hoe vul je de rol van community manager goed in? We delen 5 stappen die een community manager helpen om je leden met elkaar te verbinden.

Lees verder »
Waarom je e-learning zou moeten combineren met een online community

E-learning heeft veel voordelen, maar het sociale aspect mist. We delen 3 redenen waarom je e-learning en een community zou moeten combineren.

Lees verder »

Digital Agency | Nieuw Initiatief

Digitaal kennis delen met aandacht voor mensen

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?

Tips en inspiratie in je mailbox

Hopelijk heb je de informatie gevonden die je zocht. Maandelijks sturen wij je een e-mail vol tips, ideeën en inspiratie. Meld je aan om die te ontvangen.