Hoe zorg je dat mensen jouw waardevolle kennis daadwerkelijk weten te vinden en gebruiken in de praktijk? We helpen je op weg met een gouden combinatie.
Kennis en tips over digitale oplossingen met aandacht voor mensen
Hoe zorg je dat mensen jouw waardevolle kennis daadwerkelijk weten te vinden en gebruiken in de praktijk? We helpen je op weg met een gouden combinatie.
Hoe vul je de rol van community manager goed in? We delen 5 stappen die een community manager helpen om je leden met elkaar te verbinden.
E-learning heeft veel voordelen, maar het sociale aspect mist. We delen 3 redenen waarom je e-learning en een community zou moeten combineren.
Je community is veel beter uitgerust op groei als het fundament stevig is. We hebben een model ontwikkeld waarmee je aan die stevige basis kunt werken.
We helpen je op weg met 3 tips voor relevante content, juíst voor organisaties die weinig tijd hebben om hun online community continu te managen.
Bezoekers hebben binnen 1 seconde al een oordeel over je online community. Op deze manier kom je in vier stappen tot een slim design.
Het is een gemiste kans als je online community geen herkenbare visuele identiteit heeft. Wat loop je mis als je community en je identiteit niet matchen?
Een website is toe aan vervanging als hij niet meer past bij wat je wilt uitstralen, of als het design verouderd is. Waar moet je nog meer op letten?
Gemiddeld verlaat 68,53% van alle bezoekers hun winkelmandje vóór het afrekenen. Waarom verlaten klanten hun winkelmandje op je site en hoe voorkom je dat?
Digital Agency | Nieuw Initiatief
Benieuwd hoe we jou kunnen helpen?
Hopelijk heb je de informatie gevonden die je zocht. Maandelijks sturen wij je een e-mail vol tips, ideeën en inspiratie. Meld je aan om die te ontvangen.